Korzystanie z zasobu (Jelenia Góra)

Wersja do wydrukuPDF version

Korzystający z archiwaliów, po zapoznaniu się z Regulaminem korzystania z materiałów archiwalnych (pdf, 371 Kb), składa zgłoszenie użytkownika (rtf, 127 Kb) oraz ewentualne pełnomocnictwa i upoważnienia (oświadczenie użytkownika (rtf, 10.4 Kb)). Następnie samodzielnie wybiera jednostki archiwalne na podstawie inwentarzy lub spisów. Zamawia je wypełniając jeden rewers (pdf, 97.8 Kb) na jedną jednostkę archiwalną.

Wypełnione formularze i rewersy prosimy przesyłać poniższym formularzem, albo jako załącznik do wiadomości email na adres: jgora@wroclaw.ap.gov.pl

Jednorazowo można złożyć do 20 rewersów.

 

Realizacja zamówień odbywa się w godzinach:

- na bieżąco (dla zamówień złożonych do godz. 14.00)

- 9.00 następnego dnia (dla zamówień złożonych po godz. 14.00)

 

Możliwe jest zamówienie kopii dokumentów - usługi reprograficzne

Pliki muszą mieć mniej niż 1 MB.
Dozwolone typy plików: jpg jpeg rtf pdf doc docx.